Organisera!

Idag när jag var på stan så fixade jag två pärmar till allt skolplugg, har redan två likadana till bröllopet!
Så nu ska de planeras noga. Allt ska in i pärmarna och än så länge sparar vi på olika konton, vi har olika banker och jag ska fixa listor på vad jag har betalat och vad han har betalat. Alla pengar är ju till bröllopet men ifall vi blir oense eller något så kan de vara bra att göra så just nu. Jag vill fixa ett gemensamt sparkoto men eftersom vi har olika banker skjuter vi upp det. Ska skriva upp alla andra viktiga grejer också tillexempel vem som ska göra vad, vart maten ska köpas m.m.

Ska leta upp lite romantiska ordspråk och citat som jag ska ha till en rolig grej sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0