Sorry!

Hejsan!

Och förlåt för kass uppdatering, men jag har haft så mycket just nu med skolan, men tentan är inlämnad tack och lov för det. Det har vart lite dåligt på bröllopsfronten den senaste tiden men nu rullar det igen. Vi satt och pratade om vem vi vill ska viga oss och vi verkar ha kommit fram till vem som ska göra det. Vi satt och plaerade och pratade om maten idag, vi kör enkelt men riktigt gott, hoppas de blir toppen. Vinerna är också bestämda!

Annars hade vi tänkt ha en vinprovning med några röda och nägra vita för våra föräldrar några månader innan bröllopet men vi hittade bra så de är bestämt nu.
Kyrkan är inte bokad eller bestämd än... jag börjar bli stressad och älskling tycker jag är knäpp. Men vill man ha ett bröllop första veckan i juli så får man ligga i.

Just ja, min bröllopsklänning jag skulle ha har slutat säljas! Tur att jag inte var helt 100% nöjd med den, så de blir nog bättre såhär :)

Ska drömma mig bort i nya  Allt om bröllop nu men jag lovar att bli bättre på att skriva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0