Lite blandat

Hejsan!

Nu har jag skrivit rent våran gästlista, de tog sin lilla tid, har även räknat ut kostnader för servetterna, som jag ska sy själv och kostnader för inbjudningskorten.

Man gifter sig ju bara en gång i livet och då ska man slå på stort tycker jag! Detta innebär att jag ska åka till ikea snart i vår och köpa 8 meter tyg och sy mina egna Servetter, vi har valt att ha 100% bommul istället för linne. Jag tycker personligen att de är finast =) Om jag känner mig själv kommer jag tröttna efter ett tag på att sy servetterna så de är bäst att börja tidigt ^^

Vi har även bestämt hur mycket vi ska spara varje månad och hur länge! Kommer bli underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0