Inbjudningskort

Hejsan!

Idag satt vi och kikade på Inbjudningskort och Älsklingen höll på att smälla av, haha. Då valde jag att visa ganska billiga kort just för att de lätt blir dyrt. Jag har känt lite både och att de skulle vara roligt att göra alla korten själv, just för att få domexakt som vi vill ha dom! Domkommer bli så fina, Bröllopet kommer gå i Rosa, vitt och silver! Kommer bli så underbart.

Har tagit lite inspiration från kortet som kommer från Romance.se


Ska även sy egna "Linneservetter" fast jag syr mina i 100% bommul. Kommer ta sin lilla tid men om de blir precis som jag vill kommer de bli så underbart bra. Kommer få betala 1,50 per servett om man inte räknar med tråd såklart, men de kostar ju inte så mycket. Alltså komer de bli mycket pyssel, 90 servetter ska sys och 120 inbjudningskort ska göras. Ska börja redan i vår med Servetterna.

Ni kommer få se massor med bilder på hur vårat bröllop kommer se ut men vi vill ju inte visa något förens våra gäster får se något ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0